Poskládejte si sami prodejní web,
který změní vaše podnikání

Každý, kdo podniká a chce být vidět na internetu, by si měl udělat prodejní web. Neznamená to mít obyčejný informační web, kterých je spousta. Je nutné jít na to jinak. Dnes je už nutné mít automatizovaný web, který prodává sám. Web, který dokáže automaticky komunikovat se zákazníky a sám prodávat. Výhodou je, že nebudete ve svém podnikání omezeni regionem, ve kterém působíte.

Jsem na internetu už od roku 1996, kdy jsem si také ihned registroval svou osobní doménu www.ozogan.cz. Celých těch víc, než 20 let jsem se o svůj web staral sám, tvořil jeho obsah. Zpočátku jen v čistém HTML, později jsem poznal možnosti programování vzhledu webu a použití databází. Velký zlom nastal v roce 2012, kdy jsem přešel na WordPress, ve kterém tvořím weby až do dnešní doby. Za tu dobu jsem vytvořil spoustu webů s různým obsahem. Na každém z nich jsem se naučil něco nového.

Zajímal jsem se nejen o tvorbu a návrh webu, ale také o internetový marketing. Využívám ve své praxi také aplikace pro rozesílání emailů a zadání objednávek s vystavením faktur. Své dlouholeté znalosti a zkušenosti z této oblasti můžu nyní využít i při tvorbě vašeho webu.

Pomůžu vám vytvořit web, který obsahuje vše, co je nutné pro podnikání na internetu. Možností, jak sestavit prodejní web je mnoho. Lisí se zejména použitými aplikacemi. Některé jsou zdarma, za jiné je nutné platit každý měsíc relativně vysoké poplatky. Pokud s podnikáním na internetu teprve začínáte, je vhodné začít s jednoduchými a levnými aplikacemi. Až zjistíte, že to opravdu funguje, můžete přejít na komfortnější a dražší řešení.

Vídám často různá doporučení, jak udělat prodejní web. Nejčastěji jsou k tomu doporučovány drahé aplikace. Takové řešení bývá většinou zbytečně luxusní. Kdo s podnikáním na internetu teprve začíná je ani nedokáže správně použít. Navíc, některá takto doporučovaná řešení jsou často hodně uzavřená a tím i omezená dalšímu rozšiřování. Je proto vhodné zamyslet se nad tím, to vše od svého prodejního webu očekáváte.

Kolik peněz do toho můžete vrazit?

Zřejmě nejdůležitější otázka. Pokud už máte rozjeté podnikání, není pro vás problém zaplatit najednou například víc, než deset tisíc korun, ať to vyřeší někdo za vás. Pokud ale začínáte, budete nejspíše šetřit každou korunu. Zejména proto, že se dá těžko odhadovat, kdy vám to začne vydělávat. Pamatujte, ne každému se to povede!

Co budete prodávat?

Bude to služba, fyzický, nebo elektronický produkt? Každý z nich si žádá něco jiného, každý má jiné nároky. U služeb například nemusíte vůbec řešit faktury. Jiné nároky má také fyzický produkt, který posíláte poštou. Nejnáročnější je digitální produkt, kdy zákazník očekává zpřístupnění produktu ihned po zaplacení.

Jaký bude počet prodejů?

Jaká je cena prodávaného produktu, kolik prodejů bude za měsíc? Pokud máte drahý produkt a prodáte jich jen několik, může to mít jiné řešení, než levný produkt mnohokrát prodávaný.

Kolik máte kontaktů v databázi?

Někde platíte za kontakty v databázi už za 200 kontaktů, jinde třeba až za dva tisíce. Pokud teprve začínáte online podnikat, rozhodně je výhodnější mít co nejdéle tarif zdarma.

Jste schopni si to udělat s návodem sami?

Zvládáte bez problémů obsluhu aplikací na počítači, kdy dokážete sami vyřešit nějaký problém, se kterým jste se ještě nesetkali? Nebo musíte mít naopak na vše přesný postup, na co kdy kliknout?

Vytvořit web není už nic komplikovaného. Stačí u toho myslet, pochopit co s čím souvisí. Rozhodně se už nemusí nic programovat. Stačí jen zadat, co se má kde zobrazit. Nastavit přitom akce, které se provedou za určitých podmínek. Zvládli byste to?

Pokud si sami netroufáte na počáteční nastavení, může to za vás vše nastavit někdo jiný. Sami si pak už můžete jen změnit například nějaké texty, nebo zadat nový produkt, nastavit dle vzoru některé akce.

WordPress, redakční systém pro web

Základem prodejního webu je vždy samozřejmě redakční systém, který dovoluje vkládat na web nejen texty, ale i další obsah. V něm také nastavujete vzhled celého webu. Kdysi se toto muselo programovat, dnes je možné k tomu použit systém WordPress, který je možné používat zdarma. Existuje k němu rozsáhlá podpora s možností použití mnoha doplňkových nástrojů.

Poskládejte si prodejní web, který změní vaše podnikání!

Redakční systém opravdu zastupuje to, co říká jeho název. Dostanete díky němu správu svého obsahu na webu, jako byste vlastnili svou redakci. Budete mít možnost nejen publikovat své texty, dostanete také k dispozici další nástroje pro kontrolu návštěvnosti webu. Za použití dalších nástrojů budete mít možnost ve svém redakčním systému nastavit prodejní systém s objednávkami a fakturací.

Protože je u nás WordPress často používán, zpracoval jsem základy jeho obsluhy do samostatného průvodce, který je možné stáhnout si zdarma. Obsahuje popis ovládání celého systému. Pro stažení průvodce klikněte na následující tlačítko a zadejte svůj e-mail, kam vám ho mám poslat.

Průvodce uživatele WordPress webu

Nástroje pro tvorbu prodejního webu

Při tvorbě prodejního webu je nutné použít různé nástroje a aplikace, které udělají spoustu práce za vás. Důležité je, vše je možné při správném použití automatizovat.

Nástroje pro vzhled webu (být vidět, zaujmout)
Velmi důležitý je samozřejmě vzhled webu. Ten je možné nastavit šablonou webu. Já používám nejraději šablonu Frontier, u které je možné snadno a rychle nastavit požadovaný vzhled webu. Pro pokročilejší nastavení je možné použít pro vizuální návrh plugin SiteOrigin (dostupný zdarma).

Pro komfortnější nastavení vzhledu webu e možné použít šablonu GeneratePress a plugin Elementor. Obojí pro základní použití také zdarma, mnohem více možností však získáte v placené verzi. Pokud máte dost peněz a požadujete opravdový komfort, je možné použít šablonu MioWeb od českých tvůrců. Bohužel, ta snadnost použití je v poslední verzi již na úkor možností použití lidem, kteří se v tvorbě webu již vyznají. Mioweb je však vhodný na weby, obsahující členskou sekci.

Nástroje pro e-mail marketing (přesvědčit)
Rozesílat e-maily je jedna ze základních nutností prodejního webu. Pokud začínáte, je možné použít Plugin MailPoet, který je dostupný zdarma. Dovoluje používat zdarma sice až dva tisíce kontaktů, pro použití nad 400 kontaktů u hromadného e-mailu je však již vhodnější použít SMTP server.

Větší komfort vám dá použití služby MailerLite, která je do tisíce kontaktů zdarma. Pro větší počet kontaktů je možné použít české služby SmatrEmailing. Tam je jediná výhoda použití zdarma na první dva týdny, plus české uživatelské prostředí. Bohužel, tím veškeré výhody v porovnání s cenou končí. Pokud však požadujete komfortní web, je velkou výhodou snadné a komfortní nastavení aplikací kompatibilních se SmatEmailingem.

Nástroje pro objednávky a fakturaci (prodat)
Nejdůležitější částí prodejního webu je možnost vystavit objednávku, nejlépe s možností okamžité platby platební kartou a vystavení faktury. K tomu je nejčastěji doporučována aplikace FAPI. Více možností však dovoluje aplikace SimpleShop. Rozhodně však doporučuji prostudovat důkladně cenové tarify. Při menším počtu dražších objednávek může být FAPI výrazně levnější.

Nejzajímavější je svými možnostmi použít Plugim WordPressu Easy Digital Download (EDD) se spojením na aplikaci Vyfakturuj. Dostanete tam možnost ovlivnit celý proces objednávky a vystavení faktury. Navíc, za dosti zajímavou cenu.

Jaké řešení zvolit?

Hledal jsem a testoval různá řešení, co a jak navzájem propojit. Poznal jsem, že neexistuje žádné univerzální jednotné řešení vhodné pro každého. Vždy mi něco scházelo, nebo bylo naopak něco zbytečného. Hledal jsem proto vhodný kompromis.

Výsledkem jsou tři základní varianty prodejního webu (minimal, optimal a komfort), které se liší zejména cenou použitých aplikací. Kterou variantu zvolit? Záleží na tom, jak jste odpověděli na předchozí otázky. Prostudujte si každou dále popsanou variantu, najděte vhodné řešení pro vás.

Poskládejte si prodejní web, který změní vaše podnikání!

Pomůžu vám udělat web v různých variantách

Udělat web je možné v několika variantách, které se liší zejména komfortem a cenou. Za nízkou cenu získáte web, který nemusí být až tak komfortní, jako dražší řešení. Platí však přitom, že zvýšený komfort je možné dosáhnout i za nižší cenu, vyžaduje to už ale mít o tvorbě webu rozsáhlé znalosti, věnovat tomu také mnohem více času.

Prodejní web za přijatelné ceny pro každého

Možná jste se už taky setkali s různými nabídkami na vytvoření webu, kde je pro vás nabízená cena příliš vysoká. Často přesahuje za vytvoření webu částku 10 tisíc korun. Chápu, pro malého podnikatele jsou to moc velké peníze. Nabízím vám proto jinou cestu. Nabízím vám možnost zřízení typizovaného webu obsahující vše nutné pro podnikání na webu za přijatelnou částku.

Mým cílem je umožnit i malým firmám a podnikatelům mít vlastní kvalitní prodejní web. Poznal jsem totiž ve svém podnikání, že právě vlastní web dává podnikatelům nové možnosti. Chci jim tuto možnost zpřístupnit, bez nutnosti platit za zřízení webu nesmyslně vysoké částky. Naopak, pomůžu vám vytvořit kvalitní prodejní web za nízkou cenu.

Výše jsou uvedeny jen základní informace týkající se tvorby prodejního webu. Podrobněji jsem vše zpracoval do postupu ve formě průvodce, který je možné stáhnout si zdarma. Obsahuje podrobný popis použitých aplikací pro tvorbu prodejního webu. Najdete v něm také další důležité informace o tom, jak si zřídit vlastní prodejní web. Pro stažení průvodce klikněte na následující tlačítko a zadejte svůj e-mail, kam vám ho mám poslat.

Průvodce tvorbou prodejního webu online podnikatele

Pomůžu vám prodejní web nainstalovat

Možná se v tom množství možností, nástrojů a aplikací ztrácíte. Možná netušíte, jaké řešení by bylo vhodné pro vás. Možná se bojíte toho, že byste nebyli schopni si prodejní web sami nainstalovat. Pokud budete mít zájem, pomůžu vám zvolenou variantu prodejního webu nainstalovat, nastavit a zprovoznit.

Je nutné počítat s tím, že web je živý organismus, který se musí přizpůsobit aktuálním potřebám a požadavkům. Je nutné sledovat, co zaujme, co nejvíce přitahuje. To následně podpořit a zdůraznit. Pokud už nějaký web budete mít, je to rozhodně mnohem snadnější, než ho vytvořit od začátku. Navíc, v případě zájmu můžete ode mě získat návody a tutoriály, jak web udržovat.

Můžu vám v případě zájmu a vzájemné dohody vytvořit kompletně nastavený a provozuschopný prodejní web dle dohodnuté specifikace. Upozorňuji ale, že ten bude stále jen polotovar, který bude nutné neustále zdokonalovat a aktualizovat. Najednou zjistíte, že by bylo možné nějaký text na webu napsat jinak, zdůraznit něco jiného. Přidat nový produkt, nebo dokonce kompletně vše přepracovat.

Jaký je další krok?

Co je pro vás důležitější? Snadnost celého řešení a jeho cena, nebo dokonalý komfort i za zvýšenou cenu? To je zásadní otázka, podle které byste měli volit variantu vašeho prodejního webu. Samozřejmě, je nutné také zvážit i to, zda si dokážete požadovaný web sami vytvořit, nebo si na to najmete odborníka. Vyberte si proto požadovanou variantu prodejního webu a seznamte se s jejími možnostmi. Dozvíte se také, kolik vás to může stát.

Pokud si nejste jisti, která varianta je vhodná zrovna pro vás, můžu vám zdarma v úvodní konzultaci poradit. Projdu s vámi vaše potřeby a možnosti, navrhnu vám odpovídající řešení. Pokud máte zájem, objednejte si úvodní půlhodinovou konzultaci zdarma.

Možná se bojíte, že byste sami nezvládli udělat si prodejní web. Dám vám pár tipů, na co je dávat si pozor, pokud si dáte vytvořit prodejní web na zakázku.

Netroufáte si sami udělat web? Pomůžu vám s tím, nainstaluji vám váš prodejní web. V případě potřeby si jej následně budete mít možnost upravit a doplňovat o nové možnosti. Můžete k tomu ode mě získat návody a postupy, jak postupovat (krok za krokem).

Jaký je váš názor, co si o tom myslíte?

Myslíte si, že stačí mít pro podnikání na webu jednoduchý prodejní web, nebo je nutné mít komplikovaný komfortní web? Dokázali byste si sami poskládat prodejní web, pokud byste k tomu dostali podrobný návod? Co vše by v takovém návodu mělo být? Budu rád, pokud napíšete svůj názor do komentářů.

Opt In Image
POKUD CHCETE VĚDĚT VÍCE, ... 🙂

Pokud Vás zajímají možnosti podnikání na internetu, stáhněte si Průvodce podnikatele (PDF dokument, 72 stran). Obsahuje informace o tom, jaké strategie a nástroje požít při tvorbě prodejního webu. Podrobné informace ZDE! Zadejte svůj e-mail a klikněte na tlačítko ANO, to mě zajímá. Průvodce Vám bude po ověření e-mailu doručen zdarma. Současně budete zařazeni do skupiny čtenářů mých webů, které zajímá podnikání na internetu. Mohou Vám proto být občas zaslány tipy, jak se dá zřídit a provozovat automatizovaný prodejní web (lze se kdykoliv odhlásit).

Napsat komentář