Prodejní web KOMFORT

V případě, že chcete získat prodejní web co nejrychleji a nemusíte řešit jeho cenu, bude pro vás vhodným řešením komfortní prodejní web. Ten je poskládán z aplikací, které spolu dokonale spolupracují. Každou z aplikací dnes provozuje jiná firma, přesto mají společného majitele (David Kirš). To je zárukou toho, že nebudete mít problémy s provozem aplikací jako celku.

Aplikace komfortního prodejního webu je snadné nastavit a zprovoznit. Každá z aplikací již obsahuje funkce pro vzájemné a snadné propojení. Dovolují tak snadno a rychle zautomatizovat celý proces od oslovení zákazníka až k uzavření prodeje. Velkou nevýhodou může být přitom zejména cena kompletního řešení.

Výhodu komfortního prodejního webu vidím zejména v plně českém prostředí s českou podporou. Toto řešení je zaměřeno zejména na ty, kdo nechtějí řešit složité nastavení. Zejména pokud budete provozovat web s členskou sekcí, nebo při použití automatizovaných kampaní.

Prodejní web KOMFORT

Aplikace použité v Komfortním prodejním webu si plně zasluhují toto označení. Nastavení a zprovoznění není komplikované, protože aplikace jsou na to již připraveny. Dostanete tak opravdu komfortní řešení celého prodejního webu. Včetně toho (jak už to bývá), že si za ten komfort budete muset zaplatit.

Komfortní prodejní web je určen zejména k prodeji digitálních produktů. Je plně připraven na možnost automatizace prodeje a různých prodejních kampaní.

Řešení pro web prezentaci (MioWeb)

Pro nastavení vzhledu webu je použita šablona MioWeb. Díky tomu máte možnost nastavit komfortně vzhled prodejních stránek, nemáte ale šanci změnit výrazně vzhled blogu.

Přiznám se, MioWeb mi z mnoha důvodů často nevyhovuje, přesto jej stále považuji za nejsnadnější cestu pro tvorbu prodejních webů obsahujících prodejní kampaně a členskou sekci. Je však nutné zvyknout si na jeho možnosti, které mohou někdy spíše omezovat.

Řešení pro e-mail systém (SmartEmailing)

První systém dostupný u nás pro E-mail marketing optimalizovaný na české prostředí byl SmartEmailing. Je navržen pro sběr kontaktů na webu s možností dalšího zpracování Autoresponderem. Díky tomu je možné vytvářet snadno prodejní kampaně obsahující řadu postupně odesílaných e-mailů.

Řešení pro objednávky a fakturaci (FAPI)

Dlouhou doby bylo FAPI jediné řešení, jak vytvořit prodejní web plně vyhovující českým podmínkám a zákonům. Nebylo možné použít zahraniční aplikace, které nedokázaly vystavit českou fakturu, které nepodporovaly české platební brány.

FAPI vám dovolí vložit na svůj web objednávkový formulář, který obsahuje zadání nejen objednávaných položek, ale také fakturačních údajů. Vše přehledně a na jedné stránce. Následně umožňuje FAPI online platbu zvolenou platební bránou, nebo klasickým převodním příkazem. Po zaplacení faktury je odeslán Ebook, nebo přístupové údaje do členské sekce.

Kolik vás to bude stát?

Komfortní prodejní web je komfortní nejen svými možnostmi, ale i cenou. Připravte se na to, že pro zřízení komfortního webu sáhnete hluboko do kapsy.

Za MioWeb bez členské sekce zaplatíte každý rok 4680 korun, pokud budete chtít používat členskou sekci, bude vás stát MioWeb 8280 Kč.

Za SmartEmailing zaplatíte do jednoho tisíce kontaktů 3 tisíce korun ročně. FAPI vás bude stát do stovky objednávek 690 korun měsíčně. Celkem proto můžete za komfortní web zaplatit ročně zhruba 16 tisíc korun, plus DPH. Jen na vás záleží, za jak dlouho nastartujete své podnikání, že to nebude pro vás vysoká cena.

Nevyhovuje vám tato varianta prodejního webu?

Mým cílem bylo navrhnout tři základní varianty prodejního webu, které jsou rozdílné nejen svými možnostmi, ale i cenou, kterou za jeho provoz zaplatíte. Platí přitom, že za větší komfort je nutné si více zaplatit. Ne vždy však dostanete za zvýšenou cenu odpovídající zvýšenou hodnotu. Porovnejte si sami, co je pro vás důležité, co vše je možné za zvýšenou cenu dostat. Osobně doporučuji volit pro začátek raději nižší variantu prodejního webu. Až se vše rozjede a začnete vydělávat, je možné přejít na vyšší variantu prodejního webu.

Jaký je další krok?

Pokud si nejste jisti, která varianta je vhodná zrovna pro vás, můžu vám zdarma v úvodní konzultaci poradit. Projdu s vámi vaše potřeby a možnosti, navrhnu vám odpovídající řešení. Pokud máte zájem, objednejte si úvodní půlhodinovou konzultaci zdarma.

Netroufáte si sami udělat web? Pomůžu vám s tím, nainstaluji vám váš prodejní web. V případě potřeby si jej následně budete mít možnost upravit a doplňovat o nové možnosti. Můžete k tomu ode mě získat návody a postupy, jak postupovat (krok za krokem).

Jaký je váš názor, co si o tom myslíte?

Co říkáte na zřizovací náklady komfortního prodejního webu? Myslíte si, že odpovídají danému komfortu? Byli byste schopni si komfortní prodejní web zřídit s podrobným návodem sami, nebo by pro vás bylo vhodnější, kdyby vám no nainstaloval a nastavil nějaký odborník? Budu rád, pokud napíšete svůj názor do komentářů.

Opt In Image
POKUD CHCETE VĚDĚT VÍCE, ... 🙂

Pokud Vás zajímají možnosti podnikání na internetu, stáhněte si Průvodce podnikatele (PDF dokument, 72 stran). Obsahuje informace o tom, jaké strategie a nástroje požít při tvorbě prodejního webu. Podrobné informace ZDE! Zadejte svůj e-mail a klikněte na tlačítko ANO, to mě zajímá. Průvodce Vám bude po ověření e-mailu doručen zdarma. Současně budete zařazeni do skupiny čtenářů mých webů, které zajímá podnikání na internetu. Mohou Vám proto být občas zaslány tipy, jak se dá zřídit a provozovat automatizovaný prodejní web (lze se kdykoliv odhlásit).

Napsat komentář